Chcete vedieť čo sa deje vo Vašom hoteli, reštaurácii keď tam nie ste? Máte záujem pracovať na zlepšení Vašich služieb?
Pripravíme Vám pohľad hosťa, ale aj odborný pohľad na služby a činnosť Vášho hotela, alebo reštaurácie. Prostredníctvom mystery shoppingu - anonymného testovacieho nákupu skontrolujeme činnosť Vášho personálu v styku s hosťom, možno odhalíme skryté rezervy vo Vami poskytovaných službách a vybavení Vášho zariadenia.
V našej správe (ktorú dostane len riaditeľ alebo majiteľ) sa dozviete o kladných, ale aj záporných poznatkoch z našej návštevy. Pre Vás bude cenným zdrojom informácií a nástrojom na riadenie ľudí a procesov, podkladom na hodnotenie Vašich ľudí, zlepšovanie ich práce. Zadanie na vykonanie testovacieho nákupu dostávame od Vás a preto sa hodnotenie zameriava predovšetkým na Vami požadované oblasti. Okrem toho pripravíme náš celkový pohľad, ktorý pozostáva z neštruktúrovanej, subjektívnej časti a zo štruktúrovanej, kvantifikovanej časti. V neštruktúrovanej časti popíšeme našu subjektívnu skúsenosť vo Vašom zariadení so zameraním na všetky detaily. Štruktúrovaná časť sa zameriava na zhodnotenie kvantity a kvality fyzického stavu Vášho zariadenia a poskytovaných služieb, vyjadrené v bodovom ohodnotení.
Verte, len dobre mienená a prijatá kritika nás všetkých ženie vpred.